A magyarok 7 álom úticélja

2016. november 11. 09:20 - Csatangoló

Nemrégiben landolt a postaládámban egy sajtóanyag a repjegy.hu jóvoltából, amely megmutatta, hogy a magyarok mely úti célokra vágynak leginkább. Az eredmény nem meglepő, nyüzsgő nagyvárosokba és egzotikus tengerpartokra szeretnénk leginkább eljutni, így például az első helyen végzett New York, illetve az ezüstérmes Barcelona, vagy a 3-ik helyezett Maldive-szigetek.

Szerencsésnek mondhatom magam, hogy Barcelonában már többször is megfordulhattam és 2009-ben eljutottam a hihetetlen fehér homokos partjairól híres Maldive-szigetekre is. New York még várat magára, hogy felfedezzem, ezért utána is néztem, hogy miként juthatunk el a legolcsóbban az első 7 helyezett álom-desztinációra. Íme néhány tipp a 7 legnépszerűbb úti célra, hogy az álom valósággá váljon!

Bali, Indonézia

Az indonéz szigetvilág gyöngyszeme, Bali mindig is vonzó célpont volt a magyaroknak. Érdekes, hogy a többi trópusi desztinációval szemben, ide nyáron érdemes utazni, mert a téli időszakban itt meglehetősen sok eső esik. Ha Ázsiát vesszük célkeresztbe, én mindig megnézem az Emirates és a Qatar menetrendjét, ugyanis velük viszonylag kényelmesen, egy átszállással megközelíthetjük a legtöbb ázsiai nagyvárost és nyaralóhelyet. Az Emiratesnél februárra egyébként találtam 200.000 forintért repülőjegyet oda-vissza Balira, ami nem rossz ajánlat egy majd 20 órás útért. Ráadásul csak odafelé kellene közel 9 órát várni a Dubaiban.

Bangkok, Thaiföld

Thaiföld fővárosa első látásra mindenképp megosztja az embereket, különösen a transzvesztitáiról és bárjairól híres szórakoztató negyed. De mindemellett itt gyönyörű buddhista templomokat láthatunk, belekóstolhatunk a legfinomabb thai fogásokba és nem utolsósorban bárhova elrepülhetünk a csodás strandokkal büszkélkedő szigetekre (Phuket, Ko Samui, Koh Pahngan stb.). Ebbe a nyüzsgő metropoliszba akár 150.000 forintos áron is eljuthatunk az Emirates, a Qatar vagy a Türkish Airlines járataival és több jegyet is találtam január-februárban ennyiért.

Miami, Amerikai Egyesült Államok

Miami kiváló választás lehet mindenkinek, aki a télből a nyárba kívánkozik, de mindeközben szeretné megismerni az USA-t is, ráadásul innen indulnak a Karib-tengeri hajótúrák is, így Miami mindenkinek érdekes lehet. Sokan nem is gondolnák, de ez a floridai üdülőparadicsom az egyik legtisztább város az Amerikai Egyesült Államokban. A Norwegiannél pedig akár 500 EUR alatt is foglalhatunk jegyet januárban és februárban.

Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok

A Norwegian abszolút beerősített amerikai célpontok tekintetében, Párizsból rengeteg helyre repülnek olcsón, így például Los Angelesbe, az angyalok városába is, ahová körülbelül 400 eurós áron utazhatunk, persze még Párizsba is ki kell jutni, de az európai fapadosok ide többször repülnek naponta, így nem lehet gond egy pár ezer forintos jegy elcsípése. Aki már járt itt, az a város hatalmas területéről áradozik, hiszen itt van Hollywood, Disneyland, Beverly Hills, Malibu és még sorolhatnánk.

Male, Maldív-szigetek

2009-ben volt szerencsém pár napot eltölteni a Maldív-szigeteken és bátran állíthatom, hogy tényleg olyan gyönyörű hófehérek a partok, mint a fotókon. A legszebb strandot talán itt láttam az utazásaim során. A luxusszigetek szervezett túrái sajnos elérhetetlenül drágák, de ha lemondunk az alkoholfogyasztásról és a gondtalan bikinis strandolásról (szigorú iszlám előírások miatt), akkor elmehetünk valamelyik egyébként is lakott szigetre, ahol jóval olcsóbban kapunk szállást. A Maldív-szigetekre nem olyan nagyon drága elrepülni, a Türkish Airlines, az Emirates és az Eithad Airlines is kínál 150-200.000 forint között repülőjegyet. De ne feledkezzünk meg az ottani borsos élelmiszerárakról sem, és az egyes szigetek közötti közlekedés költségeiről sem (komp, gyorshajó és légitaxi segítségével juthatunk el a reptéri szigetről a kiválasztott úti célpontra).

Barcelona, Spanyolország

Úgy tartják, Katalónia fővárosa egy olyan multikulturális központja Európának, amit egyszer az életben mindenképp látni kell. Én először egy szilveszteri hetet töltöttem el itt, és december 31-én a Ramblas valóban felejthetetlen volt, csakúgy mint a többi napon látott felsorolhatatlanul sok történelmi műemlék is. Barcelonába bárki eljuthat valamelyik európai fapadossal vagy az Ibériával, ha okosan bújjuk a menetrendeket akár 10-20 ezer forintos jegyet is kifoghatunk.

New York, Amerikai Egyesült Államok

A világ talán legismertebb városáról mindenkiben él egy kép, azonban a többségünk még csak nem is járt itt. A Nagy Alma gazdaságilag és kulturálisan is megkerülhetetlen pontja a világnak, olyan örökmozgás jellemzi, amelyet máshol nem igazán találunk meg. New York a magyarok abszolút kedvence, erről a városról álmodozunk a legtöbben, ide utaznánk el a legszívesebben! Én is nagyon szeretnék eljutni ebbe a metropoliszba, amit akciósan akár 150-200.000 forintért tehetek majd meg. Persze nem árt gondoskodni szállásról sem, ami meglehetősen borsos a jobb részeken.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.